استودیوی Compulsion Games، سازنده بازی South of Midnight، میگوید که نقش آنها در ایکس باکس ساخت بازیهای بلاکباستر به مانند Call of Duty نیست و تمرکز آنها روی ارائه تجربیات متفاوت و خاص است.
همچنین به گفته Guillaume Provost، مدیرعامل استودیو Compulsion Games بازی South of Midnight در کمتر از یک ماه از زمان انتشار خود توانسته است به بیش از ۱ میلیون پلیر دست یابد.
اگرچه هنوز در این زمینه آمار دقیقی در دسترس نیست، اما به نظر میرسد بخش عمدهای از یک میلیون پلیر South of Midnight از طریق سرویس Xbox Game Pass وارد بازی شدهاند. دادههای استیم نشان میدهد که این عنوان در اوج خود تنها ۱,۴۸۳ بازیکن همزمان روی این پلتفرم را به ثبت رسانده که احتمالاً نشاندهنده سهم پایین فروش مستقیم نسبت به سرویس اشتراکی ایکس باکس است.
مدیرعامل استودیو Compulsion در مصاحبهای جدید، دیدگاهش را نسبت به نقش این استودیو در مایکروسافت تشریح کرد. او معتقد است وظیفه آنها ساخت بلاکباسترهایی به مانند Call of Duty نیست و هدف آنها ارائهی تجربههایی منحصربهفرد است. بازیهایی که به مخاطبانی میپردازند که پیش از این نادیده گرفته شدهاند، یا تنوع بیشتری به لیست محتوایی ایکس باکس اضافه میکنند.
وی در این باره اظهار داشت:
من به این مأموریت برای آینده استودیو باور دارم. در حال حاضر نمیتوانیم بگویم چه مخاطبانی، چه تجربههایی و چه فرهنگهایی را در پروژههای بعدی خواهیم دید، اما فکر میکنم نقش ما در ایکس باکس این است که برندی باشیم که برای همه افراد و از هر قشری، جذاب است.
بازی South of Midnight هماکنون روی ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی در دسترس است. برای مطالعه نقد و بررسی اثر مذکور میتوانید به این نشانی مراجعه کنید.

منبع خبر: گیم فا