بیش از ۲۰ سال از انتشار اولین نسخه فرنچایز God of War در مارس ۲۰۰۵ میگذرد و به مناسبت این جشن، سونی محتوای جدیدی به God of War Ragnarok اضافه کرده است.
چندی پیش، پنلهایی با حضور توسعهدهندگان و صداپیشگان نسخههای کلاسیک و جدید برگزار شد.
کریتوس به عنوان یک شخصیت، به ویژه در بازیهای یونان، شاید بیشتر به خاطر عصبانی بودن همیشگیاش شناخته بشود. خشم این شخصیت به بخش اصلی این سری تبدیل شد، به طوری که معادل Devil Trigger این شخصیت در هر بازی به سادگی «Rage» (خشم) نام داشت.
در طول این پنل، مت سوفوس، مدیر روایت استودیو سانتا مونیکا (Santa Monica Studio)، از کارسون میپرسد که چگونه صدای اصلی کریتوس را خلق کرده است. کارسون اینگونه پاسخ داد:
کریتوس نسخه ۱۲.۰ من است. در آن زمان من بسیار عصبانی بودم؛ اتفاقات زیادی در جریان بود که مرا در وضعیت بسیار بدی قرار داده بودند.
با این حال، او برای این نقش سپاسگزار بود و اظهار داشت:
کریتوس به من اجازه داد تا این کار را انجام دهم. او به من امکان داد تا تمام آن خشم را بیرون بریزم، تمام آن عصبانیت را تخلیه کنم و فکر میکنم این همان چیزی است که مردم با آن ارتباط برقرار میکنند، چون واقعی بود.
کارسون در ادامه توضیح داد و اشاره کرد:
این کار مانند رفتن به جلسه درمان بود، واقعاً. همان نفس راحتی که پس از پایان یک جلسه میکشید را تداعی میکرد. فکر میکنم این صدا در واقع همان خشم درون من بود.
منبع خبر: گیم فا