مداخله
مداخله
    حساب کاربری
    سبد خرید ( 0 )
      مبلغ قابل پرداخت
      مشاهده سبد خرید
      سازندگان Ghost of Yotei می‌خواهند تصویری محترمانه از ژاپن ارائه دهند

      سازندگان Ghost of Yotei می‌خواهند تصویری محترمانه از ژاپن ارائه دهند

      مداخله

      1404/02/26
      سازندگان Ghost of Yotei می‌خواهند تصویری محترمانه از ژاپن ارائه دهند

      توسعه‌دهندگان Ghost of Yotei در استودیوی Sucker Punch با وجود این که در آمریکا مستقر هستند، می‌خواهند این بازی جهان باز «نمایشی محترمانه» از ژاپن ارائه دهد.

      برای نشان دادن چگونگی انجام این کار، تیم سازنده سفرهای تحقیقاتی زیادی به محل روایت بازی در ژاپن داشته. نیت فاکس، کارگردان Ghost of Yotei، از طریق پستی در وبسایت PlayStation Blog اعلام کرد:

      به عنوان یک آمریکایی، من عمدتاً این کشور را از طریق لنز فیلم‌های کلاسیک محبوب سامورایی دیده بودم. اما واقعاً رفتن به آنجا، احساس باد روی صورتتان، بوی جنگل‌های کاج و ملاقات با مردم محلی، بسیار الهام‌بخش است.

      فاکس می‌گوید برای بازی Ghost of Tsushima، استودیوی Sucker Punch «می‌خواست به واقعیت تاریخ سوشیما احترام بگذارد، حتی اگر قرار بود داستانی تخیلی در یک نسخه از سوشیما روایت شود که بازسازی دقیق جزیره نبود». بخش بزرگی از این کار «با گوش دادن به مشاوران فرهنگی و انجام تحقیقات» انجام شد و آنها برای Ghost of Yotei نیز رویکردی مشابه در پیش گرفته‌اند.

      ترکیب محیط هوکایدو از «زیبایی طبیعی و حس خطر»، همراه با تاریخ واقعی آن، این منطقه را به انتخابی «آسان» برای محل روایت بازی تبدیل کرد. تیم سازنده «دو سفر برای جمع‌آوری مراجع» به این منطقه داشته است.

      فاکس می‌گوید آنها به ویژه تحت تأثیر کوه یوتی قرار گرفتند:

      آینو آن را «کوه مونث» می‌نامند. البته، در طول سفر ما زیاد به قهرمانمان فکر می‌کردیم. شنیدن نام آینو برای این کوه، آن را به آتسو پیوند زده است. برای ما، یوتی به نمادی از هوکایدو تبدیل شد. در حالی که برای آتسو، این کوه نمادی از خانه و خانواده‌ای بوده که از دست داده است. این فرآیند حضور در محل، صحبت درباره بازی با مردم محلی و سپس ترکیب ایده‌های جدید، چیزی بود که سفر را بسیار پربار کرد.

      فاکس در ادامه گفت:

      به عنوان گروهی از آمریکایی‌ها، تیم ما می‌دانست چقدر درباره فرهنگ ژاپن ناآگاه است. برای کمک به حل این مشکل، با افراد آگاه بسیاری ملاقات کردیم و از مکان‌های فرهنگی مهم بازدید نمودیم.

      منبع خبر: گیم فا

      ثبت دیدگاه