استودیوی CD Projekt Red هدفش رسیدن به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در بازی The Witcher 4 روی کنسولها است، اما دستیابی به آن روی ایکس باکس سری اس بسیار چالشبرانگیز خواهد بود.
اخیراً، استودیو CD Projekt Red ضمن صحبت درباره دمو منتشر شده از Unreal Engine 5 روی پلی استیشن ۵، اعلام کرد رسیدن به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در بازی The Witcher 4 روی ایکس باکس سری اس بسیار چالشبرانگیز خواهد بود. در مصاحبه جدید دیجیتال فاندری، یکی از مسئولان استودیوی CD Projekt Red اعلام کرد، آنها میخواهند اشتباهات فنیای که هنگام عرضه Cyberpunk 2077 مرتکب شدند را تکرار نکنند.
این بار، استودیوی CD Projekt Red بیشتر تمرکزش را به اجرای خوب بازی روی کنسولها منعطف کرده تا پایداری نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را تضمین کند. با این حال، استودیو اذعان دارد انجام این کار برای ایکس باکس سری اس بسیار چالش برانگیز خواهد بود. در این رابطه گفته شد:
دستیابی به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول ایکس باکس سری اس بدون تردید چالشی قابل توجه محسوب میشود. میتوان گفت این مسئله نیازمند یافتن راهحلهای فنی مناسب است و باید به صورت جدی مورد بررسی قرار گیرد.
در حال حاضر، استودیوی CD Projekt Red هنوز راهحلی برای اجرای The Witcher 4 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی ایکس باکس سری اس ندارد، اما در تلاش است تا این هدف را روی تمام کنسولها دنبال کند. بنابراین، اینکه آیا این مشکل حل میشود یا نه، هنوز مشخص نیست. اوایل ماه ژوئن، استودیوی CD Projekt Red یک دمو تکنیکی از Unreal Engine با محوریت بازی The Witcher 4 منتشر کرد. کمی بعد، استودیو تأیید کرد گیمپلی نشان داده شده در واقع مربوط به The Witcher 4 نبوده و صرفاً برای نمایش قابلیتهای فنی Unreal Engine بوده است.
در مورد اینکه چه زمانی اطلاعات بیشتری از The Witcher 4 منتشر میشود، هنوز اطلاعاتی در دست نیست، اما احتمالاً چند سال تا انتشار بازی باقی مانده است.

منبع خبر: گیم فا